czwartek, 18 października 2012

Pieśń dusz


Książki, które stoją na mojej domowej biblioteczce:

"Fałszerz"
Frederic Foryth

"Dom nocy. Naznaczona"
P.C. Cast + Kristin Cast

"Dom nocy. Zdradzona"
P.C. Cast + Kristin Cast

"Igrzyska śmierci"
Suzanne Collins

"W pierścieniu ognia"
Suzanne Collins

"Kosogłos"
Suzanne Collins

"Demony. Pokusa"
Lisa Desrochers

"Głód dotyku"
Kathleen Duey

"Kryształowy koń"
Dick Francis

"Willa"
Nora Roberts

"Bękarty Eddiego"
William Kowalski

"Wyspa pojednania"
Kristin Hannah

"Gone. Zniknęli. Niepokój"
Michael Grant

"Gone. Zniknęli. Głód"
Michael Grant

"Gone. Zniknęli. Kłamstwa"
Michael Grant

"Milczenie owiec"
Thomas Harris

"Zawsze przy mnie stój"
Carolyn Jess-Coke

"Saga Zmierzch"
Stephanie Meyer

"W otchłani"
Beth Revis

"Harry Potter i kamień filozoficzny"
J. K. Rowling

"Pretty Little Liars. Kłamczuchy"
Sara Shepard

"Pretty Little Liars. Bez skazy"
Sara Shepard

"Pamiętniki wampirów - wszystkie części"
L.J. Smith

"Cienie Nieśmiertelnych. Nowa"
Anna Soczawa

"Gidia magów"
Trudi Canavan

"Przeznaczenie"
Aleksandra Ból

"Rozkosze nocy"
Sherilyn Kenyon

"Intruz"
Stephenie Meyer

3 komentarze:

  1. Ojej! Uwielbiam Cały Gone i Dom Nocy! Mam wszystkie ich części! Oprócz 'Przysięgi Smoka' P.C. Cast i Kristin Cast.

    OdpowiedzUsuń
  2. Igrzyska Śmierci ( 3 cz.) i sagę zmierzch też!
    Nie no, mądra ja, próbowałam napisać "terz"... =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, ostatni komentarz, ciągle o czymś zapominam, przepraszam.
    Gildia Magów, Rozkosze Nocy, W otchłani, też!

    OdpowiedzUsuń


Obserwuję Nie Spamuję