czwartek, 18 października 2012

Portret skazanej


     Mam na imię Veronika (przez "v" od 26 lutego). Przypominam każdą inną czternastolatkę, którą zaczepicie na ulicy. Może wyróżniam się tym, że większość czasu spędzam przed komputerem, A nie, to samo robią też inne. No cóż, może wyjątkiem będzie chociaż to, że ten czas poświęcam na doskonalenie dwóch ukrytych pasji, w których pragnę być coraz lepsza - pisaniu i grafice komputerowej.
     Pisać lubiłam od zawsze, a przynajmniej odtąd, kiedy dowiedziałam się, na ile sposobów można bawić się słowami. Blogi z opowiadaniami zaczęłam zakładać w trakcie Ery Zmierzchu (nie bójcie się - ta gorączka na nieśmiertelnych już mi przeszła) powstały inne FF, a po mniej więcej trzech miesiącach postanowiłam spróbować swoich sił w czymś innym, własnym. Udało się i odtąd wolę tworzyć, kreować i zabarwiać lub odbarwiać rzeczywistość i świat, który szeleści z każdym przewinieniem strony Worda. Ukochałam sobie niektóre historię i planuję jedną z nich, a może nawet kilka, wydać i chełpić się ich widokiem na półce w moim pokoju.
     Chyba należy także nadmienić, że mieszkam w Oberhausen, w Niemczech. Języka jeszcze nie umiem, a moje serce przepełnione jest troskami o to, czy nie zapomnę mego rodzimego języka i o to, czy moje umiejętności nie umkną z umysłu. Chyba muszę również nadmienić, iż czuję się potwornie z myślą, że od jakiegoś czasu mam problemy z rzeczami, które wcześniej były łatwe jak nigdy wcześniej. 
     Odkąd pamiętam, ludzie powtarzali mi, że jestem nad wyraz dojrzała jak na swoje upragnione trzynaście lat i mniej. Zawdzięczam to mojej przyjaciółce, między którą dzieli mnie granica Odry, gdyż z powody dwóch lat różnicy między nami ( ona starsza), zawsze ścigałam ją, by móc dalej rozmawiać i po prostu z nią bytować. Dla mnie jest to szczęśliwe, bo dzięki temu jestem, jaka jestem, ale czasami zastanawiam się, czy przez to utraciłam dwa lata zabawy. Ale szczerze wam powiem, że dzięki temu zyskałam też dwie cudowne przyjaciółki poznane przez internet i, oczywiście, podtrzymałam relacje łączące mnie z przyjaciółką, którą bez wahania mogę zwać siostrą.

Kontakt:
gg - 36018825
e-mail - zalazek0nadziei@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Obserwuję Nie Spamuję